Saturday 31 January 2015

Θανάσης ο Καρδιτσιώτης: «Φοβάμαι για τις καταθέσεις μου»!

 

Ο Θανάσης ο Καρδιτσιώτης δεν είχε άλλες επιλογές. Όπως ήδη γνωρίζουμε, αποφάσισε να ψηφίσει ΝΔ (και Σπύρο Ταλιαδούρο). Και δεν δείχνει, ακόμη και σήμερα, ούτε στιγμή να το μετανιώνει. «Τον συμπαθώ τον ΣΥΡΙΖΑ. Δεν θα το κρύψω. Μιλάει μες στην καρδιά μου. Μες στην καρδιά του απλού κόσμου, του άνθρωπου της διπλανής πόρτας. Σίγουρα θα τον εψήφιζα κιόλας, αν δεν φοβόμουν για τις καταθέσεις μου!» εκμυστηρεύεται ο Θανάσης. «Αλλά με τις καταθέσεις, με τις οικονομίες τόσων χρόνων, δεν πρέπει κανείς να παίζει!» συμπληρώνει με πάθος. «Και τώρα; Τι κάνουμε τώρα; Με αυτή την αναστάτωση που φέρνει ο ΣΥΡΙΖΑ. Μανούλα μ’! Ένας Θεός ξέρει τι θα γενεί!» προειδοποιεί ο Καρδιτσιώτης. «Το νου σας στις καταθέσεις μας βρε! Τον νου σας στον ίδρωτα του απλού κοσμάκη! Εγώ χίλια ευρώ έχω στην τράπεζα, στην ΕΘΝΙΚΗ. Μπορεί να μην είναι πολλά. Σ’ αυτές τις εποχές, όμως, δεν τα λες και λίγα!» προσθέτει. «Κοιτάξτε βρε εσείς του ΣΥΡΙΖΑ να προφυλάξετε τις οικονομίες του κοσμάκη! Δεν είναι καιρός βρε να παίζουμε με τέτοια θέματα!» κρούει ηχηρά τον κώδωνα του κινδύνου, γιομάτος αγωνία, ο Θανάσης ο Καρδιτσιώτης. 

No comments:

Post a Comment