Thursday 18 June 2015

Καρδιτσιώτης φόρεσε γραβάτα!


Περίεργα συμπεριφερόταν ο εξηντάχρονος άνδρας. Ένας άνδρας κάπως ακατέργαστος, καταφανώς λαϊκός, με μια απλότητα (ίσως κι απλοϊκότητα) που σε οδηγούσε στο συμπέρασμα πως τυχαία ο δρόμος τον έφερε στην Αθήνα. «Έχετε τίποτα;» τον ρωτούμε. «Όχι παιδί μου, μια χαρά είμαι» απαντά. «Σας βλέπω να κινείστε λίγο περίεργα» προσθέτουμε. «Είναι που φόρεσα για πρώτη φορά γραβάτα! Ήμουν σε ένα γάμο και έπρεπε να την φορέσω. Εγώ είμαι από την Καρδίτσα κι εκεί γραβάτες δεν φορούμε. Υπάλληλος ήμουνα όλα μου τα χρόνια – δεν χρειάστηκε να βάλω ποτέ μου γραβάτα. Ούτε καν στον δικό μου γάμο δεν χρειάστηκε να φορέσω. Είμαι ανύπαντρος!» αποκρίθηκε ο Καρδιτσιώτης. «Και πώς σας φαίνεται τώρα που την πρωτοφορέσατε;» ξαναρωτούμε. «Ωραίο πράμα η γραβάτα!» σχολιάζει ο εξηντάχρονος Καρδιτσαίος. «Σε κάνει να νιώθεις ότι είσαι κάποιος! Σου δίνω μάλιστα τον λόγο μου ότι απ' εδώ και μπρος θα τη φοράω συνέχεια και στην Καρδίτσα!» απάντησε καθησυχαστικά.

No comments:

Post a Comment