Monday 13 May 2013

Το "Πανόραμα"...




Πολλοί είναι εκείνοι που οικτίρουν την πόλη της Καρδίτσας. Που τη χλευάζουν. Που την κατηγορούν ως καθυστερημένη, ως παρακμιακή, ως ευρισκόμενη πίσω από τον ήλιο. Είναι περιττό να ασχοληθούμε σοβαρά με τέτοια φληναφήματα. Ένα μόνο πράγμα θα πούμε. Πόσοι απ’ όσους χλευάζουν την Καρδίτσα γνωρίζουν ότι στο περίφημο roof garden Πανόραμα, ήδη από τη δεκαετία του ’80, υπήρχε το πρώτο ρομπότ-σερβιτόρος; Ένα ρομπότ που όχι μόνο καλωσόριζε του θαμώνες, αλλά και τους σερβίριζε με επιδεξιότητα και αψεγάδιαστο επαγγελματισμό; Η Καρδίτσα ήταν πάντα μπροστά. Κι ας λένε κάποιοι ότι είναι μόνιμα πίσω.

5 comments:

  1. Παναγούλα13 May 2013 at 16:04

    Αλήθεια; Μα αυτό είναι σπουδαίο!

    ReplyDelete
  2. Το θυμάμαι! Εκείνο το ρομπότ ήταν από τα πιο εντυπωσιακά πράγματα που έχω δει στη ζωή μου.

    ReplyDelete
  3. Πω πω τι μου θύμισες τώρα...

    ReplyDelete
  4. Πελοπίδας13 May 2013 at 18:09

    Το είχα ακούσει από τον μεγάλο μου αδελφό, αλλά δεν πίστευα ότι ήταν αλήθεια. Τώρα που το λέτε και εσείς όμως βεβαιώθηκα. Μπράβο και πάλι μπράβο.

    ReplyDelete
  5. Ήμουν κι εγώ εκεί. Το θυμάμαι σαν τώρα. Το ρομπότ με είχε σερβίρει μάλιστα ένα παγωτό. Ήταν το πιο ωραίο παγωτό που έφαγα στη ζωή μου.

    ReplyDelete