Friday 10 April 2015

Θρήνος!: «Δεν έχω ούτε για να πάρω μια λαμπαδίτσα στον βαφτισιμιό μου!»


Μεγάλη Παρασκευή σήμερα, ημέρα θρήνου για τους θρησκευάμενους, επομένως ημέρα θρήνου και για τους εκκλησιαζόμενους Καρδιτσιώτες· για λόγους θρησκευτικούς – όπως κάθε χρονιά· αλλά εφέτος –όπως άλλωστε και τα τελευταία τέσσερα-πέντε χρόνια– και για λόγους οικονομικούς· τουτέστιν  για λόγους κοινωνικοπολιτικούς. Μόνον συγκίνηση μπορεί να προκαλέσει σε κάθε ευαίσθητο άνθρωπο ο θρήνος της κυρα-Σταυρούλας, της Καρδιτσομαγουλιώτισας: «Κόλαση έχει γίνει η ζήση μας! Δεν έχω μωρέ ούτε για να αγοράσω ένα σοκολατένιο αβγό στον βαφτισιμιό μου! Να του πάρω μπρε έστω μια λαμπαδίτσα!». Οδύρεται, βέβαια, η κυρα-Σταυρούλα. Ταυτόχρονα, όμως, δείχνει και συνειδητοποιημένη. Χρόνια στις τάξεις των κομμάτων, τώρα έφτασε στο σημείο να τα κατηγορεί με λόγους πύρινους. «Δεν αντρέπουνται μωρέ, έτσι που μας κατάντησαν; Χρόνια τους ψήφιζα και να το ευχαριστώ, να που μας εφτάσανε! Και ΝΔ ψήφισα, και ΠΑΣΟΚ και ΚΚΕ – ούλα τα ψήφισα! Δε μου κοβόταν το χέρι καλύτερα; Τους αλήτες! Αν ξαναδούνε την ψήφο της Σταυρούλας να μου γράψουνε! Ψήφισα τώρα και ΣΥΡΙΖΑ να δούμε τι θα φκιάσει και δαύτος. Μήπως μας δώκει πίσω τα χαμένα μας λεφτά! Μήπως μας δώκει πίσω τα χαμένα μας τα ονείρατα!». Σημαντικά τα λόγια της κυρα-Σταυρούλας – το δίχως άλλο. Λόγια γιομάτα Καρδιτσιώτικη, Ελληνική συνειδητοποίηση. Λόγια που δείχνουν ότι η μάχη για ένα καλύτερο αύριο δεν είναι ολότελα χαμένη.

No comments:

Post a Comment