Sunday 5 October 2014

Βάιος Καραγιάννης: «Εγώ θα πιάσω τον κορκόδειλο!»


Η Καρδίτσα αφήνει δυναμικά, για μια ακόμη φορά, το αποτύπωμά στον χάρτη της επικαιρότητας. Ετούτη τη φορά χάρις σε μια τολμηρή πρωτοβουλία του παλαίμαχου αριστοτέχνη της μπάλας (και πλέον της προπονητικής), του διακεκριμένου Καρδιτσιώτη Βάιου Καραγιάννη. «Εγώ θα πιάσω τον Σήφη τον κορκόδειλο! [sic]», φέρεται να εκμυστηρεύθηκε σε συντοπίτες του Καρδιτσιώτες ο απηυδισμένος Βάιος· απηυδισμένος εξαιτίας της ανημπόριας των Αρχών να τσακώσουν τον άτακτο κροκόδειλο της Κρήτης. «Βασικά με ενοχλεί κυρίως που τρώει πάπιες και πουλερικά. Εγώ είμαι από χωριό και ξέρω να εκτιμώ την περιουσία των ανθρώπων. Τις χήνες, τις πάπιες, τα κοτόπουλα. Είμαι αποφασισμένος να πάω στην Κρήτη και να σταματήσω την επέλαση του κορκόδειλου! Όπως σταματούσα και την επέλαση των αντίπαλων επιθετικών όταν έπαιζα αμυντικός! Εφόσον, βέβαια, μου δώσει άδεια ο Ατρόμητος Παλαμά, από τον οποίον βγάζω το ψωμί μου». Ο φιλότιμος Βάιος δεν είναι μονάχα ότι τιμά τη γενέτειρά του με τούτη δω την τολμηρή πρωτοβουλία. Είναι και ότι δίνει ένα μάθημα ζωής· αποδεικνύοντας ότι άμα μάθεις καλά μια τέχνη, δεν την ξεχνάς ποτέ. Κι ας είσαι και Καρδιτσιώτης.

No comments:

Post a Comment